Welcome to Fashion Myanmar

ဒီေနရာမွာ ေၾကာ္ျငာမ်ား ထည့္သြင္းနိုင္ပါသည္

ႀကိဳဆိုပါ၏ ( Only One )

ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Welcome to Fashion Myanmar

ဖက္ရွင္ျမန္မာဘေလာ့ဂ္ မွ ေႏြးေထြး လိႈက္လွဲစြာ ႀကိဳဆိုပါ၏

Members

2.11.2012 တြင္ေအာက္ပါ Visitor Count အားစတင္မွတ္တမ္းတင္သည္

Flag Counter

Thursday, March 24, 2011

နယူးေယာက္ က ျမန္မာမေလး Christy Pe ( ၂ )

နယူးေယာက္ က ျမန္မာမေလး Christy Pe ပါ .. သူ႕ရဲ႕ မိတ္ဆက္စကားေလးပါေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္ ... သူ႕အေၾကာင္းေတြ သိခ်င္တယ္ သူနဲ႕ ဆက္သြယ္ခ်က္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ http://www.wix.com/christype/sanak#!  ကို သြားလုိက္ပါ ..



Hi!

My name's Christy Pe; my nickname is Sana. I prefer being called Sana. Or Sana L. Kurata. I am a professional model and brand ambassador specializing in lifestyle, fashion, and beauty work. I am from NYC, and I come from a Burmese and German background. My German is improving (still learning!), and I also speak ASL (American Sign Language). I hope to speak Burmese one day. I love Burmese food, Burmese cooking and visiting Burma/Myanmar whenever I can. Come Spring, I hope to start my modeling career in Burma as a model (Yangon) as well! I love kittens, baking (especially cupcakes+cookies) and Chinese egg tarts (and spicy mayo). oh, and I love modeling!

If you are interested in hiring me as a model or for any modeling gigs, please feel free to e-mail me using my contact form for more information on how to hire me!

Sincerely,
Christy Pe










@ http://model.myanmarcelebrity.com/

No comments:

Post a Comment

Fashion Myanmar Blog မွ လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ားအားေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါသည္ ။ Comment Box တြင္ ရိုင္းစိုင္းစြာ ဆဲဆို ေရးသာျခင္း / တစ္စံုတစ္ဦး ထိခိုက္ေစနိုင္ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ား ေရးသားျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ၾကပါရန္ ေမတၱာရပ္ခံအပ္ပါသည္ ။

Note: Only a member of this blog may post a comment.